Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak

Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik – állapította meg a Shopee Malaysia felmérése
Kép: Freepik

A Z-generációs vásárlók 60%-a az olyan platformokat helyezi előtérbe, amelyek egyszerű keresési lehetőséget, összehasonlítási funkciókat és megbízható értékeléseket kínálnak – derül ki a Shopee „Engaging Generation Z Shoppers in the Digital Era” című felméréséből.

A jelentés rámutatott, hogy a Z-generációs vásárlók 30%-a stratégiailag tervezi meg a vásárlását, és a termékek több mint 70%-a több mint egy napig a kosarában marad a hosszas kutatás miatt.

Ami a fizetési élményt illeti, 60%-uk az olyan felhasználói élményelemeket részesíti előnyben, mint például a termékkészlet-feltöltésről szóló emlékeztetők, a villámáras ajánlatok és kuponok használata. Eközben 40% a hatékony szállítási szolgáltatásokra figyel.

Az értékmaximalizálás tekintetében a válaszadók 83%-át az ingyenes szállítás, a versenyképes árképzés, a vonzó promóciók, kedvezmények és kuponok motiválják. A termék minősége másodlagos szempontként jelent meg e demográfiai csoportban.

A Z-generációs fogyasztók több mint 75%-a vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik, gyakran keresnek rá a felhasználók és szakértők véleményére, csevegnek az eladókkal chat-en keresztül, összehasonlítják a különböző márkák hasonló termékeit, és a Shopee Live és a Shopee Video segítségével tájékozódnak a termékekről és döntenek.

 

Forrás: Trade magazin